Om 11:30 klapten we onze partytent uit op het plantsoentje te midden van het Robert Stolzhof. In de week ervoor werden er flyers bezorgd om het bezoek aan te kondigen, waardoor de bewoners vanaf 12:00 langzaamaan binnendruppelden. Er zijn goede gesprekken gevoerd over de wijk en wat er allemaal recentelijk veranderd is, maar ook over wat bewoners graag nog willen zien veranderen. Fractieleden liepen met bewoners mee om zo een goed beeld te krijgen van wat zij precies bedoelden.

Uiteraard hebben we de bewoners ook gevraagd hoe ze het vonden dat de fractie een bezoek bracht aan hun woonomgeving. Iedereen was te spreken over de aanwezigheid. Uiteindelijk waren we zelfs iets langer aanwezig dan oorspronkelijk gepland vanwege de opkomst. Na 14:00 ruimden we de boel op en vertrokken we huiswaarts. Al met al een succesvolle pilot die we vrijwel direct vaker zijn gaan inplannen. Wie weet staan we binnenkort in jouw buurt!