GroenLinks Hoorn blijft zich onvermoeibaar inzetten voor groene oplossingen, sociale gelijkheid en een inclusieve samenleving, maar we kunnen dit niet alleen!
Om onze impact te vergroten en onze idealen te realiseren, hebben we jouw hulp nodig. Donaties maken het mogelijk om onze campagnes te financieren en onze boodschap te verspreiden. Of het nu gaat om het voeren van campagnes voor klimaatactie, het bevorderen van gelijke kansen voor iedereen of het streven naar een eerlijke economie, elke bijdrage telt.

Als je gelooft in een wereld waarin het welzijn van de planeet en haar bewoners voorop staat, roepen we je op om vandaag nog een donatie te doen. Jouw steun stelt ons in staat om krachtige veranderingen teweeg te brengen op zowel lokaal als nationaal niveau. Samen kunnen we een betere toekomst vormgeven.
Doneren is eenvoudig. Je kunt een door jou gewenst bedrag overmaken via onze website: https://hoorn.groenlinks.nl/doneer-lokaal (gaat via iDeal). Elke euro maakt een verschil. Vergeet niet dat donaties aan politieke partijen fiscaal aftrekbaar zijn, dus je steun kan ook nog financiële voordelen opleveren.

Laten we samenwerken om een menselijke, eerlijke en duurzame wereld te creëren. Jouw donatie is een investering in een betere toekomst voor ons allemaal. We waarderen je steun enorm en kijken ernaar uit om straks een vlammende campagne te voeren richting de Tweede Kamerverkiezingen en samen te werken aan een betere wereld.